KONTAKT PLATFORMA E-LEARNINGOWA

Metody oceny kosmetyków

Kod kursu: A21 Ilość punktów: 7

Kompleksowe omówienie wszystkich współczesnych metod oceny kosmetyków. Zajęcia warsztatowe uczące prawidłowego konstruowania protokołu oceny i „przekładania” wyników badań na prawidłowe deklaracje marketingowe. Moduł polecamy również osobom, które chcą wiedzieć jakie badania należy zlecać, aby uzyskać podstawę do potwierdzenia określonych typów deklaracji marketingowych. Słuchacze pracują w nowocześnie wyposażonych laboratoriach oceny kosmetyków mając do dyspozycji m.in. tewametr, skicon, chromametr, glossymetr.

Forma: BL

Koordynator modułu: dr n. med. inż. Katarzyna Pytkowska

Prowadzący: dr n. med. inż. Katarzyna Pytkowska, dr inż. Karolina Leleń – Kamińska

Cena: 830 zł

Punkty ECTS: 7